Częste pytania
Czasami wystarczy przejrzeć i znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami.
Pytania które nam zadajecie
Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy w zakładce Współpraca B2B lub napisać na adres: info@netinet.pl. Skontaktujemy się w celu omówienia szczegółów współpracy.
Tak – udzielamy wsparcia technicznego do wszystkich marek dostępnych w naszej ofercie. Pomagamy w doborze sprzętu, konfiguracji i rozwiązywaniu problemów.
Zamówienia realizujemy z naszego magazynu w Warszawie – zapewnia to szybką dostawę i możliwość indywidualnej obsługi zamówień.
Tak – wszystkie oferowane produkty są nowe, objęte gwarancją producenta oraz pełnym wsparciem serwisowym.
Współpracujemy z integratorami i instalatorami, oferując dobór rozwiązań oraz wsparcie techniczne – również na etapie planowania projektu.
Tak, oprócz sprzedaży hurtowej dla partnerów B2B prowadzimy także sprzedaż detaliczną. Produkty można kupić w naszych oficjalnych sklepach internetowych, do których linki znajdują się na tej stronie w opisach oferowanych przez nas marek.
W takim przypadku sprawdzimy dostępność takich produktów w magazynach europejskich, z którymi współpracujemy i po pozytywnej weryfikacji sprowadzimy je dla Ciebie w ciągu kilku dni.
Tak, mimo, że mamy tysiące produktów w ofercie to zdajemy sobie sprawę, że wszystkiego nie oferujemy. W takim przypadku sprawdzimy dla Ciebie możliwość sprowadzenia takiego produktu od naszych partnerów handlowych, poinformujemy Cię o cenie i terminie dostawy a Ty zadecydujesz o zamówieniu.
Jako oficjalny przedstawiciel marek na rynku polskim jesteśmy otwarci na wszelkiego typu pomysły marketingowe dotyczące ich promowania przez Partnerów. Sami prowadzimy w porozumieniu z producentami działania marketingowe naszych marek i każda idea akcji promocyjnej jest dla nas ważna. Partycypujemy w takich działaniach, które z założenia mogą przynieść korzyść wizerunkową marce jak i korzyść sprzedażową Partnerowi.
Część dokumentów już teraz znajdziesz na naszej platformie B2B podpiętych jako załączniki na karcie produktu. Jeżeli nie znalazłeś - zapraszamy do bezpośredniego kontaktu, przygotujemy dla Ciebie niezbędne informacje, których potrzebujesz.
TAK - jeżeli to większe zamówienie - złóż je przez system b2b żebyśmy zdążyli je przygotować.
Jeżeli to nic wielkiego - możesz do nas przyjechać, zamówić i odebrać towar od ręki na miejscu.

