Częste pytania

Czasami wystarczy przejrzeć i znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami.

Pytania które nam zadajecie

Jak zostać partnerem handlowym Netinet?

Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy w zakładce Współpraca B2B lub napisać na adres: info@netinet.pl. Skontaktujemy się w celu omówienia szczegółów współpracy.

Czy oferujecie wsparcie techniczne do produktów?

Tak – udzielamy wsparcia technicznego do wszystkich marek dostępnych w naszej ofercie. Pomagamy w doborze sprzętu, konfiguracji i rozwiązywaniu problemów.

Skąd realizowane są wysyłki?

Zamówienia realizujemy z naszego magazynu w Warszawie – zapewnia to szybką dostawę i możliwość indywidualnej obsługi zamówień.

Czy produkty objęte są gwarancją?

Tak – wszystkie oferowane produkty są nowe, objęte gwarancją producenta oraz pełnym wsparciem serwisowym.

Czy oferujecie wsparcie przy projektach IT lub instalacjach?

Współpracujemy z integratorami i instalatorami, oferując dobór rozwiązań oraz wsparcie techniczne – również na etapie planowania projektu.

Czy Netinet prowadzi sprzedaż detaliczną?

Tak, oprócz sprzedaży hurtowej dla partnerów B2B prowadzimy także sprzedaż detaliczną. Produkty można kupić w naszych oficjalnych sklepach internetowych, do których linki znajdują się na tej stronie w opisach oferowanych przez nas marek.

A co z produktami, które macie w ofercie a nie są aktualnie dostępne?

W takim przypadku sprawdzimy dostępność takich produktów w magazynach europejskich, z którymi współpracujemy i po pozytywnej weryfikacji sprowadzimy je dla Ciebie w ciągu kilku dni.

Potrzebuję produkt, którego nie macie w ofercie. Czy możecie mi pomóc?

 

Tak, mimo, że mamy tysiące produktów w ofercie to zdajemy sobie sprawę, że wszystkiego nie oferujemy. W takim przypadku sprawdzimy dla Ciebie możliwość sprowadzenia takiego produktu od naszych partnerów handlowych, poinformujemy Cię o cenie i terminie dostawy a Ty zadecydujesz o zamówieniu.

Czy wspieracie działania marketingowe waszych Partnerów?

Jako oficjalny przedstawiciel marek na rynku polskim jesteśmy otwarci na wszelkiego typu pomysły marketingowe dotyczące ich promowania przez Partnerów. Sami prowadzimy w porozumieniu z producentami działania marketingowe naszych marek i każda idea akcji promocyjnej jest dla nas ważna. Partycypujemy w takich działaniach, które z założenia mogą przynieść korzyść wizerunkową marce jak i korzyść sprzedażową Partnerowi.

Interesuję mnie Wasz produkt, ale najpierw potrzebuję kartę produktu, tłumaczenie opisu, dodatkowe certyfikaty produktowe czy instrukcję.

Część dokumentów już teraz znajdziesz na naszej platformie B2B podpiętych jako załączniki na karcie produktu. Jeżeli nie znalazłeś - zapraszamy do bezpośredniego kontaktu, przygotujemy dla Ciebie niezbędne informacje, których potrzebujesz.

Zależy mi na czasie - czy mogę odebrać zamówienie samodzielnie/osobiście

TAK - jeżeli to większe zamówienie - złóż je przez system b2b żebyśmy zdążyli je przygotować.
Jeżeli to nic wielkiego - możesz do nas przyjechać, zamówić i odebrać towar od ręki na miejscu.