RMA
Zależy nam, aby współpraca z Netinet Sp. z o.o. była w pełni satysfakcjonująca. Dlatego dbamy o jasne warunki gwarancji oraz sprawną obsługę reklamacji. Zapoznaj się z zasadami gwarancji i procedurą zgłaszania reklamacji krok po kroku.
1. Przesyłkę reklamacyjną prosimy dostarczyć do serwisu Netinet Sp. z o.o. samodzielnie lub dowolnym spedytorem na koszt własny na adres:
Netinet Sp. z o.o.
Serwis ul. Arkuszowa 18 01-934 Warszawa 2. Klient zobowiązany jest do odesłania towaru w oryginalnym lub zastępczym opakowaniu chroniącym wyrób przed uszkodzeniem. 3. W przypadku bezzasadnej reklamacji Klient zostanie obciążony kosztami manipulacyjnymi w wysokości 5% wartości towaru – jednak nie mniej niż 15 zł. 4. Serwis Netinet Sp. z o.o. realizuje reklamacje w ciągu 14 dni od przyjęcia towaru (może się wydłużyć ze względów technologicznych). 5. Prosimy o wybór liczby różnych produktów w zgłoszeniu reklamacyjnym i przejście dalej: |

