SPRZEDAWANE MARKI
warunki handlowe
Warunki handlowe dla zarejestrowanych Partnerów Hurtowych:
Rejestracja
Aby zostać naszym partnerem handlowym prosimy o rejestrację w systemie B2B i kontakt telefoniczny lub mailowy z kilkoma słowami informacji o Państwa działalności.
Mogą przesłać Państwo nam dane firmy mailem, rejestrację w systemie wykona nasz handlowiec.
Uwaga! dostęp do cen hurtowych w systemie B2B będzie możliwy dopiero po weryfikacji z naszej strony - początkowo widzą Państwo sugerowane ceny detaliczne.
Zamówienia
Elastycznie i bez formalności - zamówienia można składać telefonicznie, mailowo, za pomocą komunikatorów lub poprzez intranetowy system b2b.
Prosimy używać naszych kodów produktów - ale jeżeli nie jest to możliwe - i coś będzie dla nas niejasne - skontaktujemy się z Państwem.
Dostępność
Staramy się żeby wszystkie oferowane przez nas produkty były dostępne od ręki w wystarczającej ilości z naszego magazynu Warszawskiego. Jeżeli nie są - natychmiast uzupełniamy je z magazynów producentów zlokalizowanych w Europie. Zwykle trwa to kilka dni.
Płatności
Zachęcamy do płatności kartami kredytowymi za pośrednictwem naszego systemu B2B i PAYu. Umożliwia to Państwu odroczenie obciążenia nawet do 60dni.
Mogą Państwo również zapłacić przy dostawie kurierowi gotówką - koszty pobrania pokrywamy my.
Stali klienci dokonujący sukcesywnych zakupów mają możliwość płatności odroczonym przelewem bankowym.
Dostawa
Dostawy wysyłamy również za stałą zryczałtowaną opłatą transportową niezależną od ilości paczek w zamówieniu:
9,90zł netto do paczkomatu INPOST (zamówienia o łącznej wadze do 10kg, i maksymalnej wielkości 41 x 38 x 64 cm)
17,90 zl netto firmą kurierską (DPD, GLS lub Inpost)
Towary gabarytowe o wadze jednostkowej ponad 32kg wysyłane są na palecie,
i obciążone dodatkową opłatą w wysokości 99zł netto/paletę.
(np: szafy 19", stacje ładujące, niektóre stojaki do LCD)
Powyższe opłaty dotyczą dostaw na terenie Polski
Po potwierdzeniu zapraszamy również do własnego odbioru towarów z naszej siedziby.
Zwroty
Wiemy, że nie zawsze uda się właściwie dobrać towary na "półkę" lub klient zrezygnuje z zamówienia.
Dlatego nasi zarejestrowani Partnerzy hurtowi mają możliwość zwrotu zakupionych produktów w ciągu 90dni od zakupu.
Dotyczy to produktów dostępnych z magazynu i z naszej standardowej oferty. Nie dotyczy produktów i ilości importowanych specjalnie na Państwa zamówienie.
Produkty muszą być kompletne, nie używane - w oryginalnych opakowaniach. Koszt zwrotu jest po Państwa stronie.
Na zwrócone produkty wystawiamy f-re korygującą z 90dniowym terminem płatności.
Jeżeli w tym okresie dokonają Państwo innych zakupów - skompensujemy Państwa należności - jeżeli nie - zapłacimy za korektę po 90dniach.
Reklamacje
Prowadzimy autoryzowany serwis sprzedawanych produktów. Reklamacje na zakupione od nas produkty prosimy awizować przed wysyłką formularzem RMA.
Następnie dostarczyć w dowolny sposób na swój koszt do naszej siedziby.
Zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem w przypadkach wątpliwych. Może problem niesprawności produktu tkwi w niewłaściwej instalacji lub użytkowaniu?
Zapraszamy do zakupów!